The Impact of Rubric-Based Peer Assessment on Feedback Quality in Blended MOOCs

Yousef, Ahmed Mohamed Fahmy (Corresponding author); Wahid, Usman; Chatti, Mohamed Amine; Schroeder, Ulrik; Wosnitza, Marold Sven

Cham : Springer International Publishing (2016)
Buchbeitrag, Beitrag zu einem Tagungsband

In: Computer supported education : 7th International Conference, CSEDU 2015, Lisbon, Portugal, May 23-25, 2015, revised selected papers / Susan Zvacek, Maria Teresa Restivo, James Uhomoibhi, Markus Helfert (eds.)
Seite(n)/Artikel-Nr.: 462-485

Einrichtungen

  • CiL Center for Innovative Learning Technologies [001500]
  • Fachgruppe Informatik [120000]
  • Lehr- und Forschungsgebiet Informatik 9 (Lerntechnologien) [122420]
  • Lehr- und Forschungsgebiet Erziehungswissenschaft mit dem Schwerpunkt Schulpädagogik und empirische Bildungsforschung [731420]

Identifikationsnummern