The Impact of Rubric-Based Peer Assessment on Feedback Quality in Blended MOOCs
Yousef, Ahmed Mohamed Fahmy (Corresponding author); Wahid, Usman; Chatti, Mohamed Amine; Schroeder, Ulrik; Wosnitza, Marold Sven
Cham : Springer International Publishing (2016)
Buchbeitrag, Beitrag zu einem Tagungsband
In: Computer supported education : 7th International Conference, CSEDU 2015, Lisbon, Portugal, May 23-25, 2015, revised selected papers / Susan Zvacek, Maria Teresa Restivo, James Uhomoibhi, Markus Helfert (eds.)
Seite(n)/Artikel-Nr.: 462-485
Einrichtungen
- CiL Center for Innovative Learning Technologies [001500]
- Fachgruppe Informatik [120000]
- Lehr- und Forschungsgebiet Informatik 9 (Lerntechnologien) [122420]
- Lehr- und Forschungsgebiet Erziehungswissenschaft mit dem Schwerpunkt Schulpädagogik und empirische Bildungsforschung [731420]
Identifikationsnummern
- DOI: 10.1007/978-3-319-29585-5_27
- RWTH PUBLICATIONS: RWTH-2016-07333